Jumaat, 20 Mac 2009

Disini segalanya bermula.

disinilah segalanya bermula....
disinilah sumber ilhamku .....
disinilah segalanya ada bagiku....
ketenangan, kedamaian, kesungguhan, ketabahan, keriangan, keceriaan,kedukaan dan segala ke.... ada di sini......
ku habiskan hampir 12jam waktuku seharian di sini....
disinilah jua rumahku, sekolahku......
Disini ada segalanya.....kecuali mummy dan daddy ku...
Terimakasih Pusat Sumber SKRCB kerana memberikan aku peluang dan ruang menyumbang idea kreatif dan tenaga aktif ku sehingga kecemerlangan berjaya kau miliki.
seandainya nanti aku pergi dahulu.....
hendaknya, adalah insan yang sudi menjadikan Mu lebih Gemilang lagi.....
Aku tahu.... ramai lagi kengkawan ku yang lebih baik, lebih kreatif dan afektif dari aku....
Ramai kengkawan ku yang sebenarnya mampu untuk menjadikan mu lebih baik, lebih cemerlang, dan lebih gemilang dari apa yang kau miliki hari ini. Cuma barangkali mereka masih MALU untuk menunjukkan keistimewaan mereka...atau mungkin.... aku tidak memberkan peluang kepada mereka...... INSHALLAH nanti akan ku berikan jua kepada mereka merasai nikmatnya bila bersama....Indahnya berada dibawah payunganmu PSS ku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan